Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Big Blue’ wil naar de zaak op de hoek

BM kondigde vorige week ruim twintig nieuwe oplossingen aan voor kleine en middelgrote bedrijven. Leidende thema’s zijn verschuiving van productverkoop naar levering van ‘solutions’ en de opkomst van ‘managed services’. Maar analisten wijzen er op dat IBM’s succes bij het MKB vooral door de resellers moet worden bevochten en dat een brede producten- en dienstenportfolio daarbij niet de belangrijkste succesfactor zal zijn.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in