Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgacom verdwijnt als merknaam

"Het meest dichtbij. Dat is wat we willen zijn en voor onze klanten willen we ervoor zorgen dat wat voor hen belangrijk is, altijd dichtbij is'', zei topvrouw Dominique Leroy vrijdag bij de presentatie van het merk en het nieuwe logo.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Dit weekeinde beginnen de eerste verbouwingen van vijf winkels en worden de website en apps aangepast. Daarna volgen ook alle televisie-activiteiten, de producten in de winkels en de facturen. De hele operatie, die dit jaar afgerond moet zijn, kost Belgacom 20 miljoen euro.

De naam Belgacom verdwijnt niet helemaal: het aandeel op de Brusselse beurs blijft zo heten en het blijft ook de officiële bedrijfsnaam.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in