Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Bedrijven niet flexibel in communicatie’

Het onderzoek is gehouden in zestien landen, waarbij in totaal 8880 consumenten zijn ondervraagd. Hoewel de meeste consumenten het liefst naar de telefoon grijpen om in contact te komen met een bedrijf, worden ook andere middelen gebruikt, zoals e-mail (dat op plaats 2 staat) en het web (op plaats 3). In het laatste geval kiezen de mensen meestal voor een zelfbedieningsfunctie op de website. Als ze er langs die weg niet uitkomen, vallen ze terug op een ander middel, eventueel fax of gewone post.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in