Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Back to basics’ is het wapen tegen CRM-ellende

Geduld en een plan. Dat zijn volgens CRM-deskundige Ray McKenzie zo ongeveer de belangrijkste zaken die een bedrijf of organisatie nodig heeft om een succesvolle CRM-strategie op te zetten. “Ik weet dat bedrijven onder enorme druk staan om hun targets te halen. Maar je kunt CRM niet op stel en sprong doen. Je kunt je productgerichtheid niet zo snel ombuigen in klantgerichtheid”, zegt hij.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in