Overslaan en naar de inhoud gaan

Loyaliteit van ICT’ers is niet te koop

Uit onderzoek van Effectory op basis van meer dan 175.000 uitspraken komt naar voren dat beloning nauwelijks een relevante rol speelt bij de binding van ICT-specialisten aan de organisatie. “Uiteraard dient de beloning in de basis goed te zijn, maar verhogingen of bonussen gelden slechts als tijdelijke prikkel en niet als continue stimulans”, zegt Marc Sijtstra, directeur van Effectory.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in