Overslaan en naar de inhoud gaan

Single ‘log on’ voor het web staat in de steigers

Eind juni start een kopgroep van organisaties uit diverse branches met het testen van het inlogsysteem en het uitwerken van de businesscase. Doel van de initiatiefnemers is consumenten te bevrijden van het beheer van de vaak honderden inloggegevens die zijn aangemaakt bij het bezoeken van verschillende websites.
In de nieuwe situatie vindt − na eenmaal te zijn ingelogd bij het DigiNotar/RSA-initatief − bij bezoek aan de website van een deelnemende partij een automatische inlog plaats.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in