Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft strijkt bloggers met marketingactie tegen de haren in

Microsoft heeft een aantal bloggers verblijd met een laptop. Een negentigtal bloggers die schrijven over technologie kreeg namens Microsoft een Acer Ferrari-laptop toegestuurd met daarop Windows Vista geïnstalleerd, meldt de New York Times. Kennelijk wil Microsoft met die marketingactie in de bloggersgemeenschap - die vooroploopt in technologiegebruik en nogal uitgesproken is in zijn voorkeuren - publiciteit rond zijn nieuwe besturingssysteem genereren.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in