Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM neemt Indiaas callcenter over

IBM heeft het op twee na grootste callcenterbedrijf in India overgenomen voor een bedrag tussen de 160 en 170 miljoen dollar, zo melden bronnen van de Financial Times. Het in Delhi gevestigde Daksh eServices bestaat vier jaar en heeft zo’n zesduizend werknemers in dienst. Het is een van de snelst groeiende callcenterbedrijven in India.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in