Overslaan en naar de inhoud gaan

Google geeft klanten inzicht in klikfraude

Google geeft zijn adverteerders inzicht in de hoeveelheid kliks op advertenties die via zijn Adwords-programma zijn verkocht, die in Googles ogen frauduleus zijn. Google komt met dat aanbod op het moment dat en Amerikaanse rechter zich buigt over een schikking in een rechtszaak waarin Google ervan beschuldigd werd te weinig te ondernemen tegen oneigenlijke methoden om adverteerders op kosten te jagen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in