Overslaan en naar de inhoud gaan

Forrester: Google gebruiker is niet loyaal

Meer dan de helft van de Amerikaanse internetters die Forrester ondervroeg, gebruikt per week meer dan één zoekmachine om zijn weg in de online-informatieberg te vinden.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Zo'n 8 procent is een trouwe Yahoo-gebruiker en 3 procent zoekt uitsluitend met AOL. Slechts 1 procent gebruikt alleen de zoekmachine van Microsoft. Volgens de onderzoekers ervaren internetters betere resultaten door met een specifeke zoekmachine naar bepaalde informatie te zoeken, zoals de koersen van aandelen of nieuws. Bijna 70 procent vande ondervraagden gebruikt Google wekelijks. De helft gebruikt wekelijks Yahoo!, 18 procent AOL en 14 procent Microsoft.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in