Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet nuttig hulpmiddel bij bemiddeling

Een zelfstandige ICT’er, lid van FNV Zelfstandige Bondgenoten, een klant waarvoor hij software had ontwikkeld, en een conflict omdat de klant ontevreden was en weigerde de rekening van 7000 euro te betalen. Ziehier een geschikte case voor de eerste echte mediation via internet in Europa, vonden FNV ZB en de SGOA. De uitkomst: beide partijen hebben water bij de wijn gedaan en de klant heeft iets meer dan de helft van de oorspronkelijke rekening betaald.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in