Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet centraal in klachtafhandeling

De methode dient niet alleen voor het verwerken van klachten over elektronische handel maar biedt uitkomst bij klachten over alle aankoopprocessen. "In één op de vijf transacties gaat er iets mis. Toch leidt dat maar in de helft van de gevallen tot een klacht", schetst Bart Schermer van het Electronic Commerce Platform Nederland (ECP.NL) het probleem. De papierwinkel en onduidelijke procedures zijn maar twee van de obstakels die klanten doen afzien van het melden van een klacht, zegt Schermer.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in