Overslaan en naar de inhoud gaan

Gevolgen internet voor detailhandel vooralsnog klein

De gevolgen van internet voor de gevestigde detailhandel zijn vooralsnog klein. Toch heeft inmiddels de helft van alle winkeliers in de binnensteden een website. Dit blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Utrecht. Economisch geograaf Jesse Weltevreden ondervroeg circa duizend winkeliers en drieduizend consumenten naar de effecten van internet op de binnenstad.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in