Overslaan en naar de inhoud gaan

Slechte handleidingen kosten klauwen met geld

Bedrijven doen onvoldoende met de beschikbare wetenschappelijke kennis op het gebied van technisch schrijven en gebruikersinstructie. Daarmee laten ze kansen liggen om hun apparaten of software extra toegevoegde waarde mee te geven, zegt professor Michaël Steehouder van de Universiteit Twente.
Volgens Steehouder onderschatten bedrijven het belang van instructieve teksten, ondersteunende websites en een goed functionerende helpdesk.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in