Overslaan en naar de inhoud gaan

Kloof tussen ICT en klant/lijn groeit

De kloof tussen IT-afdelingen van Nederlandse organisaties en hun interne klantorganisaties groeit. Ondanks de inspanningen om de ‘alignment’ van business en IT te verbeteren en de zichtbare effecten van professionalisering van IT-afdelingen, gedraagt de interne klant zich als een ‘bokkige puber’ richting IT-afdeling. Op zijn beurt is de gemiddelde IT-afdeling niet in staat om een rol van betekenis te spelen op de terreinen IT-strategie en -innovatie.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in