Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse online advertentiemarkt in de lift

De online reclamebestedingen zijn in Nederland uitgekomen op 21,5 miljoen euro in het eerste kwartaal van 2005. Dat is 34 procent meer dan in het eerste kwartaal van 2004, toen nog 16 miljoen euro werd uitgegeven aan online advertenties. Dat blijkt uit cijfers van brancheorganisatie Interactive Advertising Bureau (IAB) Nederland.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in