Overslaan en naar de inhoud gaan

IT-servicemanagement vooral een Europese occupatie

IT-servicemanagement (ITSM) is vooral een Europese gewoonte. Amerikanen doen het veel minder en geloven er ook nauwelijks in. In Azië en het Pacifisch gebied kijkt men er met beleefde belangstelling naar. Dit blijkt uit een rondvraag van Datamonitor in opdracht van IT-systeemintegrator Dimension Data onder 370 CIO's in veertien landen op vijf continenten.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in