Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp wil sitebezoekers beter begrijpen

Wehkamp.nl is met een assortiment van 55.000 producten een van Nederlands grootste en bekendste winkels op het web. Tealeaf houdt bij wat iedere bezoeker op de site ziet en doet. Zo wordt een bestand opgebouwd waarmee het interne webteam van Wehkamp fouten kan herkennen, nuanceren en oplossen voordat deze nog meer klanten beïnvloeden.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

“Ons analytische programma liet zien dat meerdere klanten zomaar vertrokken, vooral tijdens het afrekenen, een proces dat uit meerdere stappen bestaat. Dit was frustrerend, er ging iets verkeerd en men kon de problemen niet identificeren”, vertelt Alexander van Slooten, hoofd van wehkamp.nl’s webafdeling. Naast het centrale product Tealeaf CX, dat bijhoudt wat bezoekers zien en doen, zijn er optionele modules om klantengedrag te analyseren en diensten te optimaliseren. Tealeaf heeft wereldwijd ruim 300 klanten, vooralsnog voornamelijk in de Verenigde Staten, waar het in 1999 van start ging. Wehkamp.nl is Tealeafs eerste klant in continentaal Europa.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in