Wehkamp wil sitebezoekers beter begrijpen
Wehkamp.nl is met een assortiment van 55.000 producten een van Nederlands grootste en bekendste winkels op het web. Tealeaf houdt bij wat iedere bezoeker op de site ziet en doet. Zo wordt een bestand opgebouwd waarmee het interne webteam van Wehkamp fouten kan herkennen, nuanceren en oplossen voordat deze nog meer klanten beïnvloeden.

Shutterstock
Shutterstock
“Ons analytische programma liet zien dat meerdere klanten zomaar vertrokken, vooral tijdens het afrekenen, een proces dat uit meerdere stappen bestaat. Dit was frustrerend, er ging iets verkeerd en men kon de problemen niet identificeren”, vertelt Alexander van Slooten, hoofd van wehkamp.nl’s webafdeling. Naast het centrale product Tealeaf CX, dat bijhoudt wat bezoekers zien en doen, zijn er optionele modules om klantengedrag te analyseren en diensten te optimaliseren. Tealeaf heeft wereldwijd ruim 300 klanten, vooralsnog voornamelijk in de Verenigde Staten, waar het in 1999 van start ging. Wehkamp.nl is Tealeafs eerste klant in continentaal Europa.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee