Overslaan en naar de inhoud gaan

Wal-Mart stelt RFID-ambities bij

De Amerikaanse winkelgigant Wal-Mart, een drijvende kracht achter de RFID-ontwikkelingen, heeft zijn benadering van de technologie bijgesteld, meldt InformationWeek. Aanvankelijk had Wal-Mart de ambitie de logistieke keten rond de toelevering van consumentengoederen geheel opnieuw uit te vinden, maar dat blijkt niet af te dwingen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in