Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorkomen van dataverlies verdient meer aandacht

Marcel Snippe, sales­specialist ‘data loss prevention’ (DLP) bij Symantec in Nederland, schudt de zorgwekkende cijfers moeiteloos uit zijn mouw. Hij put daarvoor onder andere uit onderzoek onder de duizend grootste ondernemingen in de Verenigde Staten, uitgevoerd in maart van dit jaar. Gegevensverlies blijkt voor deze het grootste pijnpunt, meer nog dan andere hete hangijzers als compliance en identiteitsbeheer.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in