Overslaan en naar de inhoud gaan

Triple play biedt geen meerwaarde

Telecombedrijven doen er niet verstandig aan hun hoop te vestigen op omzetverhoging middels het aanbieden van Triple Play-diensten, de gangbare naam voor een gecombineerd aanbod van telefonie, internet en televisie van een aanbieder. Dit concludeert marktonderzoeker Forrester. De marktanalist becijferde dat de telecombedrijven in tien jaar in totaal 2103 euro per klant verliezen doordat tegenover hoge kosten nauwelijks omzetgroei staat.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in