Overslaan en naar de inhoud gaan

Televisie-kijker wil zelf bepalen wanneer hij programma wil zien

De digitalisering van de televisie is een feit: ketens als Media Markt, Staffhorst en BCC melden een plotselinge belangstelling voor decoders voor digitale televisie, zeker sinds kabelaar Casema schermt met een korting van 80 euro. Dat bedrijf kan de vraag naar decoders amper meer aan. Onderzoek wijst uit dat over vijf jaar zeventig procent van de Nederlanders is overgestapt op digitale televisie.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in