Overslaan en naar de inhoud gaan

Siebel in verlegenheid door klantonderzoek

Siebels referentieklanten zijn niet erg positief over hun CRM-implementaties. Dat blijkt uit een onderzoek van Nucleus Research. Het bureau, dat zich specialiseert in analyses van de opbrengst van investeringen, benaderde de 66 'referentieklanten' die op de Siebel-website te vinden waren voor een klanttevredenheidsonderzoek.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in