Overslaan en naar de inhoud gaan

Second Life is helemáál geen spelletje

Een virtuele omgeving waar je je eigen digitale tegenhanger kunt laten rondlopen en praten met andere bezoekers lijkt zelfs voor de echte internet-adept ‘spielerei’. Hadden we al niet Habbo Hotel, dat kinderen van de straat houdt? Maar menigeen vindt inmiddels dat Second Life meer is dan ‘leuk’: een prachtig sociaal experiment, het ultieme marketingkanaal of een manier om je kostje te verdienen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in