Overslaan en naar de inhoud gaan

Richtlijnen voor omgang met klikfraude in de maak

Adverteerders en internetbedrijven stellen gezamenlijk richtlijnen op om het aantal valide kliks op advertenties te tellen en om vast te stellen welke kliks bij het afrekenen als kennelijk frauduleus genegeerd moeten worden. Uitbaters van websites die hun inkomsten willen opkrikken en boze klanten of werknemers die een webdrijf op kosten willen jagen zijn volgens schattingen goed voor ruim een zevende van alle kliks op advertenties.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in