Overslaan en naar de inhoud gaan

RFID is een kans voor marketeers

De rol van de technologie bij het aan de man brengen van producten speelt een belangrijke rol in de activiteiten van professor Cor Molenaar. Als voorzitter van het vorig jaar opgerichte RFID Platform ziet hij dan ook vooral de marketingmogelijkheden die RFID-technologie biedt. Met op afstand uitleesbare chips kunnen mensen hun voorkeuren presenteren. Een platform is daarbij belangrijk, vindt hij.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in