Overslaan en naar de inhoud gaan

Privacy opeens hot bij producenten zoekmachines

Producenten van zoekmachines proberen elkaar sinds een week af te troeven met betere waarborgen voor de privacy van gebruikers van hun product. De laatste in het rijtje is Microsoft, dat volgens Amerikaanse bronnen vandaag aanscherpingen in zijn privacybeleid bekend gaat maken. Microsoft blijft het zoekgedrag van zijn klanten wel opslaan, maar verwijdert voortaan na achttien maanden informatie die de vragensteller kan identificeren, zoals het internet protocol-adres.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in