Overslaan en naar de inhoud gaan

'Personalisatie werkt niet'

Personalisatie van websites werkt contraproductief. Dat stelt Jupiter Research in het rapport Beyond the Personalization Myth. De kans dat een website met gepersonaliseerde webpagina's klanten ervan afbrengt iets te kopen is twee maal zo groot als de kans dat die aanpak klanten trekt, constateert het onderzoeksbureau na onderzoek onder het webwinkelpubliek.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in