Overslaan en naar de inhoud gaan

Outsourcing is niet meer wat het was

Wie in het verleden geen ‘zorgen om IT’ wilde koos voor uitbesteden onder het motto ‘Breng het onder bij een externe partij en je hebt er nauwelijks omkijken naar’. Gaat dat nu niet meer op?
“Ooit ging uitbesteden vooral om het buiten de deur zetten van standaarddiensten. Op dat punt heeft een dienstverlener vanwege het schaalvoordeel nog steeds iets te bieden. Maar in veel gevallen is de rol van dienstverlener veel uitgebreider.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in