Overslaan en naar de inhoud gaan

'Ontevredenheid over ICT-dienstverlening naar recordhoogte'

Hoewel de ICT-budgetten in het afgelopen jaar als een komeet omhoog zijn geschoten, is de kwaliteit van de dienstverlening sterk afgenomen. Uit de ICT Barometer, het tweemaandelijks onderzoek van Ernst & Young blijkt dat de ontevredenheid over ICT-dienstverlening naar recordhoogte is gestegen.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in