Overslaan en naar de inhoud gaan

Ongevraagde voorstellen vallen beter

Atos Origin wil in Nederland zwaarder inzetten op zogeheten unsolicited bids. Alle 220 accountmanagers hebben te horen gekregen dat de directie van elk van hen minstens eens per jaar zo’n ‘ongevraagd zakelijk voorstel aan een klant’ wil zien. Dit jaar zijn in Nederland al zo’n stuk of twintig van dergelijke biedingen de deur uit gegaan.
Unsolicited bids zijn geen ongewoon verschijnsel in de IT-wereld.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in