Overslaan en naar de inhoud gaan

Merknaam populair dankzij webwinkel

Grote spelers in e-commerce, zoals Bol.com, Wehkamp en Albert Heijn, nemen steeds vaker een hoge positie in op ranglijsten voor sterke detailhandelsmerken. Bedrijven die niet nadrukkelijk op internet aanwezig zijn, missen de boot. "Deze bedrijven moeten zich goed realiseren dat het beeld dat de consument van hun merk hebben ook steeds vaker online wordt bepaald'', aldus ING.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Verder stelt ING dat bedrijven die sterk vertegenwoordigd zijn op internet, ondanks de moeilijke tijden voor de detailhandel blijven doorgroeien. "Omdat consumenten steeds vaker online winkelen en steeds meer online uitgeven. De tijd dat de onlineverkoop als de winkel ernaast wordt beschouwd, is voorbij."

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in