Overslaan en naar de inhoud gaan

Merendeel werknemers kijkt filmpjes tijdens het werk

Het bekeken materiaal is veelal niet werkgerelateerd. In Nederland is vooral nieuws populair: meer dan de helft van de videokijkers zoekt daar naar. Youtube-filmpjes staan op de tweede plaats met 25 procent, gevolgd door sport (15 procent) en Uitzendinggemist.nl (8 procent). Nog niet een op de drie onlinevideokijkers zegt het medium puur voor zakelijke toepassingen te gebruiken, 27 procent kijkt uitsluitend ter ontspanning.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Ruim een derde van de Nederlandse werknemers kijkt tussen 1 en 6 uur video per week.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in