Overslaan en naar de inhoud gaan

Kwaliteit begint met transparantie

De Consumentenbond heeft minister Brinkhorst van Economische Zaken recent om steun gevraagd bij de oprichting van een Geschillencommissie internet. Het regent klachten bij de Consumentenbond over gebrekkige informatie, ongunstige voorwaarden en slechte service. De minister hoeft zo’n geschillencommissie niet helemaal opnieuw uit te vinden. In het onderwijs heeft men al een klein jaar een dergelijke geschillenregeling.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in