Overslaan en naar de inhoud gaan

Koud bellen werkt ook in ICT

Bonke spreekt uit ervaring. Hij werkte onder meer voor NCR, Dec en Capgemini. Voor die laatste partij verkocht hij advies op het gebied van Six Sigma, een methode om bedrijfsprocessen systematische te verbeteren. Succes in telefonische acquisitie definieert Bonke als ‘het kunnen maken van een afspraak om langs te komen om in een nader gesprek samen met de klant te mogen nagaan wat je als aanbieder voor dat specifieke bedrijf zou kunnen betekenen’.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in