Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM en Air France brengen bedrijfsprocessen op één lijn

Om maximale voordelen uit de samenwerking te behalen, is het voorlopig niet nodig dat de afdelingen die zich bij KLM en Air France bezig houden met onderhoud, reparatie en revisie volledig integreren. In eerste instantie valt er genoeg te verdienen en te besparen door zaken als inkoop van onderdelen, voorraadbeheer, verkoop en IT-ondersteuning gezamenlijk aan te pakken.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in