Overslaan en naar de inhoud gaan

'Keurige bedrijven mede schuldig aan popups'

Grote, gerespecteerde bedrijven dragen bij aan de verspreiding van ongewenste en schadelijke internetadvertenties, zoals de zogenoemde pop-ups. Tot die conclusie komt het Amerikaanse Center for Democracy & Technology in een onderzoek. De burgerrechtenorganisatie publiceerde gisteren de namen van een aantal van die bedrijven en dringt aan op de verandering van hun reclamebeleid.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in