Achtergrond Automatisering Gidsvolgen volgend
PRO
13 november 2003
leestijd 1 minuut
0 reacties
KaZaA wil muziekindustrie lijmen met advertenties
Sharman Networks, het moederbedrijf van KaZaA, start volgende week een internationale reclamecampagne in de traditionele media. In de advertenties worden gebruikers van het populaire bestandenuitwisselingsprogramma opgeroepen om de boodschap uit te dragen dat ze best bereid zijn om een redelijke vergoeding te betalen voor video- en audiobestanden en games.
Shutterstock
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in