Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaar van de waarheid voor Albert Heijn

Het bedrijf raakte verwikkeld in een prijzenoorlog met andere supermarkten en daaromheen zweefden ook nog eens wat juridische zaken. Het devies luidde dan ook dat zo veel mogelijk op kosten bespaard diende te worden. De Heij: “Dat wilde dus zeggen dat we geen dingen moesten doen die onnodig geld zouden kosten. Denk bijvoorbeeld aan het gebruiken van kostbare winkelruimte voor producten die zeer slecht worden verkocht.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in