Overslaan en naar de inhoud gaan

ICT~Office: imagocampagne alleen heeft te weinig inhoud

De IT-bedrijven willen wel geld steken in het verbeteren van het imago van de bedrijfstak, maar niet in de vorm van een publiekscampagne, zegt Roelofs. Er is binnen ICT~Office nooit sprake geweest van plannen voor een grote draaggolfcampagne. “We hebben vanaf het begin geweten dat de postercampagne van 2004 ‘ICT Onvoorstelbaar vanzelfsprekend’ geen vergelijkbaar vervolg zou krijgen”, zegt Roelofs, die toegeeft dat die campagne onvoldoende effect heeft gehad.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in