Overslaan en naar de inhoud gaan

ICT-dienstverleners moeten kiezen uit twee strategieën

Informatie- en communicatietechnologie (ICT) is in toenemende mate een essentieel onderdeel van organisaties. Deze technologie bepaalt de manier waarop medewerkers met elkaar en met klanten communiceren, hoe de administratie wordt gevoerd en de rekeningen worden verstuurd en meestal ook hoe de producten worden gemaakt. ICT en de organisatie kunnen niet meer los van elkaar worden gezien. In bijna iedere organisatie staat een verandering in de ICT gelijk aan een organisatieverandering.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Dit biedt een kans voor de ICT-dienstverleners: zij kunnen hun werkterrein uitbreiden naar de organisatie als geheel.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in