Overslaan en naar de inhoud gaan

Gillette ziet af van elektronische labels

Scheermesjesfabrikant Gillette ziet af van de brede toepassing van elektronische labels voor zijn prodcuten in de detailhandel. Zeker de komende tien jaar zal Gillette de zogenaamde RFID-tags alleen gebruiken in grootverpakkingen, zodat het mogelijk is deze te volgen in de distributieketen van de fabriek tot aan de winkel.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in