Overslaan en naar de inhoud gaan

Gebruiker ‘in de wolken’ met offline CRM

CRM in de vorm van software-as-a-service (‘SaaS’) komt op, maar wordt vooralsnog niet breed omarmd. Dat concudeert MarketCap op basis van onderzoek in opdracht van CRM-leverancier SuperOffice. De SaaS-markt heeft nog een aantal bruggen te nemen, vooraleer organisaties in de stemming raken om over te stappen. Veel bedrijven lijken nog niet volledig van overtuigd van de voordelen van SaaS-CRM.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in