Overslaan en naar de inhoud gaan

Dure telefoontjes voor AT&T

Enkele tientallen reclametelefoontjes hebben voor het Amerikaanse telecomconcern AT&T duur uitgepakt. Het concern kreeg gisteren een boete van 780.000 dollar, omdat door medewerkers van het callcenter in totaal 78 keer was gebeld met 29 consumenten die hadden aangegeven niet gediend te zijn van dergelijke telefoontjes.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in