Overslaan en naar de inhoud gaan

'Dienstverlening banken lijdt onder outsourcing'

Outsourcing van de ondersteunende diensten door banken leidt tot afname van de waardering van hun zakelijke klanten. Dat constateren Het Financieele Dagblad en adviesbureau Vallstein in het jaarlijkse 'Bank van het jaar'-onderzoek, waarvoor ondernemingen met een jaaromzet van tenminste 10 miljoen euro werden ondervraagd.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in