Overslaan en naar de inhoud gaan

Ceo’s richten innovatie op bedrijfsmodellen

Twee op de drie CEO’s wereldwijd zegt onder druk van de concurrentie hun bedrijven de komende twee jaar radicaal te willen veranderen. Dit ondanks het gegeven dat meer dan 80 procent van de CEO’s vindt dat hun organisatie tot dusverre weinig succes boekte op het punt veranderingen. Dat blijkt uit ‘The IBM Global CEO Study 2006’ dat IBM Business Consulting Services eerder deze maand vrijgaf.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in