Overslaan en naar de inhoud gaan

Alles in één

Voor een organisatie als Greenpeace is goed contact met de achterban een van de pijlers van zijn bestaan. Momenteel worden donateurs en belangstellenden geïnformeerd via magazines, de website, e-mail en straatacties. Die informatiestroom verloopt goed, maar het kan natuurlijk altijd beter. “Onze grootste uitdaging is om de communicatie met de achterban via het web te realiseren, maar de software ondersteunt dat nog niet”, zegt Stephan Broer van Dijk, manager servicedesk van Greenpeace.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in