Overslaan en naar de inhoud gaan

Templates versimpelen inrichting CRM-systeem

Witlox Van den Boomen nam ruim twee jaar geleden het besluit meer klantgericht te gaan werken. “We wilden de dienstverlening veel meer outside-in inrichten, kortere lijnen met klanten onderhouden en alle vormen van communicatie inzetten voor een betere kennisoverdracht en kennisdelen. Dat vraagt veel meer van onze mensen en daar kan IT enorm bij helpen”, zegt Robèrt Molenaar, accountant bij de dienstverlener en lid van het projectteam dat de transitie realiseerde.
klant
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in