Overslaan en naar de inhoud gaan

Salesforce.com smeedt nieuwe clouddienst

De nieuwe dienst Sales Performance Accelerator combineert eigenlijk twee al langer bestaande clouddiensten, namelijk die op basis van de CRM-, Work.com- en Data.com-toepassingen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Salesforce.com probeert met het nieuwe aanbod de verkoopteams beter te informeren zodat zij makkelijker een groot aantal 'eerste klantcontacten' kunnen beheren, die uit Data.com komen. Met Work.com kunnen de verkoopleiders hun teams coachen in de vorm van een soort zakelijk sociaal netwerk.

Salesforce.com heeft de nieuwe dienst getest met een aantal geselecteerde klanten zoals Enterasys. Tijdens de introductieperiode van 90 dagen kost de dienst 90 dollar per gebruiker per maand, daarna gaat het abonnement naar een prijs van 110 dollar.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in