Overslaan en naar de inhoud gaan

Kaspersky wordt huisleverancier van Ferrari

Uiteindelijk moet alle apparatuur van Ferrari worden voorzien van deze bescherming. Dan zijn ook de mobiele apparaten aan de beurt, die worden gebruikt op en rondom het circuit. Bij draadloos verkeer treden er heel andere bedreigingen op dan wanneer de apparatuur in een kantooromgeving wordt gebruikt.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Sponsorcontract

Kaspersky Lab is sinds 2010 een sponsor van Ferrari. Met ieder jaar groeide het partnerschap en verscheen het Kaspersky Lab logo op de Formule 1 auto's van Ferrari gedurende de drie opeenvolgende seizoenen. De samenwerking gaat dit jaar weer een stap verder: de twee bedrijven hebben een commerciële overeenkomst getekend voor vijf jaar, waarmee Ferrari klant is geworden van Kaspersky Lab.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in